Момци,имам проблем с парното.Проблема е че няма топло,врътката за топло/студено е блокирала по странен начин и само им прескачат зъбите.Някой имал ли е този проблем.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеМомци,имам проблем с парното.Проблема е че няма топло,врътката за топло/студено е блокирала по странен начин и само им прескачат зъбите.Някой имал ли е този проблем.
Comment
-
Каква е тази епидемия. Чувал съм, яе няма 2 алфи с един и същ проблем , а ето 3 освен моята имат проблем с парното.Колата е от 2 седмици в сервиза и днес вече е пристигнало радиаторче за парното(оригиналното беше сменено с идентично от някаква японска кола)
.
Иначе предните хора които поправяха радиаторчето изпочупиха всичко, за де е по-интересен ремонта сега(Кранчето + жила + кожуха на радиаторчетата).С други думи внимавайте кой ги ремонтира, не е чак толкова проста задачаAlfa 33 1.3 I.E.L. '93
Alfa 166 2.0 V6 Turbo '99
Alfa 147 1.6 TS '01
Comment
-
Първоначално публикувано от Sarge Покажи съобщениеКаква е тази епидемия. Чувал съм, яе няма 2 алфи с един и същ проблем , а ето 3 освен моята имат проблем с парното.Колата е от 2 седмици в сервиза и днес вече е пристигнало радиаторче за парното(оригиналното беше сменено с идентично от някаква японска кола)
.
Иначе предните хора които поправяха радиаторчето изпочупиха всичко, за де е по-интересен ремонта сега(Кранчето + жила + кожуха на радиаторчетата).С други думи внимавайте кой ги ремонтира, не е чак толкова проста задачаAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Sarge Покажи съобщение33 трета серия 93 година - сега незнам какво е радиаторчето, което ще се слага, но този път е ново.
Само гледай да вкараш тая кола в правилния сервиз, защото иначе отново ще трябва пореден ремонт.Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:45.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Това нещо с рамената което сменя топло и студено му викам кранче.Може да не е правилно да му се казва така.Да забравих да напиша и моята е с климатик.Ако знаеш как се казва това нещо, сподели.Боби ти може би си един от най-запознатите с тази кола наоколо и всяко твое мнение е ценно.За ремонта се надявам да дам отзиви скоро,че зимата чука на вратата.Точно липсата на оригинално радиаторче е причината за чакането.Alfa 33 1.3 I.E.L. '93
Alfa 166 2.0 V6 Turbo '99
Alfa 147 1.6 TS '01
Comment
-
Свалих го,вътре се е наяло с "говна" и затова е полу блокирало.Но и след почистването му не заработва на 100%.Не може да отваря и затваря напълно дупките за водата.Явно ролята на това кранче е да затваря топлата вода за да може климатика да е по ефикасен.И незнам такова кранче дали се продава както резервна част.Last edited by morrty; d.m.y г., 09:16.
Comment
-
Нали ви повдигнах темата за парното, аме е къде спамите.
Днеска на един идентичен на нашите кенефи, приключих с експериментите и се получи много задоволяващ резултат. Просто източих антифриза и налях на Реното вода и 50 грама обезмаслител. Каране около 100 километра и източване. Голяма пяна се вдигна, но се наложи да го плакна поне десет пъти. Ако има под ръка маркуч и чешма ще е по-лесно. След три такива серии излезе толкова гняс, че се чудя как изобщо е работело всичко това. По люспите се познаваше, че повечето ръжда и варовик е било по маркучите, а не както си мислим по радиаторите.
Разбира се, най-доброто е измиването на радиаторите, но временно и това върши работа. Стига да не се задръсти всичко.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
При 33-ките с фабричен климатик има кранче. Не може без него, защото 2-та топлообменника (за топло и студено) са един зад друг, няма как да бъде по друг начин в това ограничено пространство. За да бъде достатъчно ефективен климатика, са сложили кранче, да се спре въобще потока на антифриза през радиатора на парното. Та наистина това е единствения вариант с кранче на парното при 33.
При афтърмаркет климатиците, корпуса на парното е фабричният, а за климатика топлообменникът е сложен под жабката. Тоя вариант е смотан, но явно в ония години е вършел работа. По хубаво от оригиналното няма, най-добре е винаги ако е възможно, да се гони оригиналния вариант и да се ремонтира всичко до оригинален вид.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Така и смятам да го направя,рециклирах кранчето до колкото е възможно и ще видим какъв е резултата.По големия проблем на крана е че доста трудно се движи и врътката в купето няма силата да го завьрти,но смятам да го откача и да го месят на река за сега.А на някой да му се намира здрав кран.Last edited by morrty; d.m.y г., 07:07.
Comment
Comment